4 Mart 2012 Pazar



Merhaba!
Bu hafta sizler için sevimli hayvanlardan ayraçlar hayal ettim.
Bu ayraçlar için sadece renkli fon kartonları, yapıştırıcı, makas ve renkli kalemlere ihtiyacımız var.
Hadi başlayalım!


 Önce kendinize bir hayvan seçin. Ben horozdan bir ayraç yapmak istedim bu yüzden kendime sarı fon kartonu seçtim. Siz de istediğiniz renk fon kartonunu alın ve 3'er santim genişliğinde, 22 santim boyunda iki şerit çizin.


 Şeritleri kesin.


 Daha sonra bu şeridi çizdiğiniz yerden ikiye katlayın. Arasına yapıştırıcı sürüp iyice yapıştırın. bu ayracımızın daha dayanıklı olmasını sağlar.



 Horozunuza kırmızı kartondan güzel tüyler çizin.

                                                           


 Kesin ve ayracınıza güzelce yapıştırın.


 Daha sonra renkli kartonlardan horozunuza kuyruk, gaga ve ibik kesip yapıştırın.


 Renkli kalemlerle ayak ve gözlerini çizip istediğiniz gibi süsleyin.


İşte ayracınız kullanmaya hazır. İstediğiniz hayvanlarla ayraç yapabilirsiniz. Mesela tatlı benekli bir kurbağa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder